Subject: The 5th International Gay & Lesbian Film Festival of Barcelona
From: "Els que fem el web del Casal Lambda" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Oct 1999 18:56:56 +0100

La 5a Mostra Internacional de Cinema Gai i Lesbic de Barcelona  (Tota la
programaciw i com evitar quedar-te sense entrada)
http://www.redestb.es/lambda/primer.htm

La 5 Muestra Internacional de Cine Gai y Lesbico de Barcelona  (Toda la
programaciwn y como evitar quedarte sin entrada)
http://www.redestb.es/lambda/primer6.htm

The 5th International Gay & Lesbian Film Festival of Barcelona
http://www.redestb.es/lambda/inici7.htm

----------------------------------------------------------
* CASAL LAMBDA     * Centre associatiu de gais i lesbianes
* Carrer Ample, 5  * Centro associativo de gais y lesbianas
* 08002 BARCELONA  * Gay and Lesbian Centre
*
* http://www.redestb.es/lambda
* http://www.pangea.org/org/lambda
*
* Servei d'informaciw - Informaciwn - Spanish Hot line
* MAILTO:[email-masked]
* Tel:93-4127272  Phone:34-3-4127272
* Fax:93-4127476  FaxMachine:34-3-4127476
* Servei d'Internet - WEB Information
* MAILTO:[email-masked]
----------------------------------------------------------